Вадим aka ScooteR: |
А вот на Нюрбургринге Агера в лузерах) |
Подозреваю что на ней никто всерьез не дубасил из за дороговизны.. )
MPS, OPC, ST, тюнинг, замеры, графики, гонки |
Вадим aka ScooteR: |
А вот на Нюрбургринге Агера в лузерах) |
цитата (Михаил) |
Здарова, фигово всё у меня. первые - все три эвика, Жбана я по квалу объехал, а в гонке нет, второй на красном Гонтарев Данил(?) по сетке я до него не добрался, но в заезде за кубок я его объехал, но потом жбан меня снова проехал... Эваки то капец как валят, но вот если бы я ехал идеально, и всё равно бы эваки уезжали, тогда - да, это всё преимущество машины, а тут нифига, я сам тоже виноват. И второй старт теперь ещё читерней чем раньше - где то на 4 секунды парни насчитали...ну а чё делат? Я сдаваться не собираюсь, есть ещё где улучшить время. |
Вадим aka ScooteR: |
Первый ХЗ кто, второй Данила на красном Эво 9. Я с ним катал в белом Эваке недавно, видео снимал, у него два Эво. Третий Никита на Эваке Х белом, бывшем Эво Жбана. Миша Лебедев вне подимума. |
dkm: |
Надо тренироваться там прямо.. И скорее всего там опять грунт, и под эту трассу надо иметь отдельный комплект резины.. |
цитата (Михаил) |
На селике не ездил, Лёха - плохо выступил. 1.44 вроде у него предпоследнее место. Гонтарев Эво - 1.29.50 Я - 1.30.10. Жбан 1.31.с чем-то. Леха Кузин раньше то не особо ехал, а щас трасса гораздо сложнее стала. Покрытие на трассе, кстати, местами трындец полный... |
цитата: |
Вадим привет, ты в квале ошибся что ли? Алексей ага Вадим а то время странное Алексей сек 10 думаю потерял Вадим трасса скоростнее чем у Лебедева мы катались? или плюс-минус похожая? Алексей совсем другая Вадим сложнее? Алексей 70% грунт, 30%лед очень много поворотов грунт-снег интереснее чем у лебедева Вадим зацеп лучше? Алексей конечно они 30% трассы водой залили хорошо что я квал слил))) Вадим там кто-то на какой-то тайоте или че в полномприводе разложился норм) всем селом вытаскивали) Алексей ага брусвера земляные )) Вадим че реально бруствера - замерзшая земля? если вылетишь замнешь че-нить? Алексей ппц машину убить можно аккуратно надо на эваках ребята вообще не жалели первый поворот после старта , там за брусвером сразу деревья так что думай... |
цитата: |
Mitsubishi Lanser 1,31,31 С 4 13 Заславский Никита EVO 1,34,54 С 5 1 Козловский Владислав Subaru Imprexa 1,35,85 С 6 21 Гринечко Иван Subaru Imprexa |
dkm: |
И тренироваться там надо, это бред выезжать на новую скоростную трассу сразу на соревнования.. |
цитата: |
7 Артамонов Константин renault buster 1,38,28 |
Вадим aka ScooteR: |
Леха сказал, что Сергей за тренировку просит так же 1 т.р.))) |
dkm: |
Что за резина интересно.. |
Вадим aka ScooteR: |
Вот народ на чем катается на Раллях))) |
dkm: |
Лошадей 600 в ней похоже.. Что там интересного.. |
цитата: |
BUILD PLANS FOR THE NEW SETUP: Goal: 650+whp and a 10 sec quarter mile pass TURBO -Precision 6266 V-Band turbine housing inlet/outlet -Kozmic Motorsports Dump Tube (to atmosphere) -Custom V-Band Downpipe -Tial MVR 44mm Wastegate -AFI Big Runner V-Band Turbo Manifold MOTOR -CP-e Stage 2 Pistons 88mm Stock Compression -Manley H-Beam Plus Rods (625 Rod bolts) -H11 Head Studs -Supertech Valvetrain 55lb Single Springs -All new OEM Main Bolts -New OEM Oil Pump -All new OEM gaskets -Clevite Performance Main and Rod Bearings -JBR Balance Shaft Delete -Keyed and Pinned Motor -Head porting - CNC ported intake w/ 5 angle valve job and bowl work. Hand ported exhaust side -HTP 4" Intake -HTP Small Battery Tray -4 Bar Map Sensor -JMF v2 PI Manifold |
цитата: |
Fueling Full Port Injection setup made by David @ Kozmic Motorsports. I will be using a modified stock pump assembly/basket running 2 Deatschwerks pumps using -6an feed and return lines feeding either ID2000's or FIC 2150's so I have enough fueling to run 100% e85 for a track map where the turbo is maxed out. |
цитата: |
Clutch Clutchmasters 725 Twin Disc (Street/Race) Setup - I chose to go over kill since I've had plenty of experience driving twins on the street and I honestly prefer the feel and drivability over a single disc. I don't want to worry about blowing out a single disc every few months as this car will get tracked in the spring. |
цитата: |
Clutch is extremely quiet for a twin when pressed in, very faint rattle from the floater plates, the faintness is due to 1 fiber tuff disc and 1 cintered iron, I'm sure it would be much louder with 2 cintered iron discs. There is definitely stutter on disengagement but that is going to be normal with any twin in my experiences with them on other platforms as well. It does "squeal" for a lack of a better term as well when starting from a stop, typically from the cintered iron disc trying to slip, but it won't actually slip. Hands down if you want a clutch that will deliver top notch performance, hold incredible power, and hopefully withstand the high rpm shifts I would recommend this clutch so far. The pedal feel is amazing, driving cars with an act there pedal pressure is easily 2-3x as stiff as my twin and I would absolutely choose my engagement point and how it feels from a stop any day of the week. |
цитата: |
оkay, where to begin. This has been one hell of a journey since the beginning when I decided to go from a basically build to what I ended up doing with the goals changing drastically on the way. None of this would have been possible without @Justin@Freektune; @EdgeAutosport.com; and jp@edgeautosport.com;if it wasn't for all of your help, emails phone calls, and the endless questions and ordering of parts. Next, my so cal family you all know who you are, the late nights, the fail, the struggle, the success and tributes. Today was the culmination of the beginning of this build, the next chapter begins, track days, and et's to lay down. Justin Brasil, you're seriously one hell of a guy and I can't begin to thank you enough for everything you've done from my calls and texts to the motor build and this unreal dyno tune after taking time out of your family vacation to spend time with us at the dyno and helping me get closer to my end goal. The tune couldn't be anymore solid, awesome power and awesome awesome power band and reliability. Jp, I can't begin to thank you and everyone at edge for the endless help on this build, this would have never been possible without everyone there. This is only the beginning of an awesome relationship with the car and goals to be met. David @ KozmicMotorsports. Thank you thank you thank you for allowing me to run this PI setup and test it. This setup has been nothing but flawless, the kit was gorgeous, the wiring, the simplicity or install your attention to detail when preparing the kit, the dual pump setup for in tank had to have been the most awesome and easiest part of the install. I cannot wait to see this kit pop up on other cars in the feature once it's released. Nothing but kudos and gratitude to you and yours over there at Kozmic! Now for all you subscribed peeps here's the graph, the power band is unreal. |