Listard Агавидел видел.
* Performance: 255 PS, 386 Nm for standard vehicles or with exhaust system, induction kit (либо сток, либо выпуск катбэк, либо впуск)
* Performance+: 262 PS, 401 Nm for standard vehicles or with exhaust system, induction kit (либо сток, либо выпуск катбэк, либо впуск)
* Race: 268 PS, 421 Nm for standard vehicles or with exhaust system, induction kit, intercooler (либо сток, либо выпуск катбэк, либо впуск, либо интеркулер)
* Race+: 275 PS, 448 Nm for standard vehicles or with exhaust system, induction kit, intercooler (либо сток, либо выпуск катбэк, либо впуск, либо интеркулер)
* Mod A: 299 PS, 407 Nm for modified vehicles with exhaust system, induction kit, intercooler (выпуск катбэк+впуск+интеркулер)
* Mod B: 309 PS, 460 Nm for modified vehicles with downpipe, sportscat, exhaust system, induction kit, intercooler (полный выпуск+впуск+кулер)
* Mod C: 315 PS, 480Nm for modified vehicles with downpipe, sportscat, exhaust system, induction kit, intercooler (полный выпуск+впуск+кулер)
* Turbo A: for vehicles with GT28/30 turbo (для нестандартной турбины)
* Turbo B: for vehicles with K06 turbo (для нестандартной турбины)
* D-Sci: suitable for any kind of cars with any modifications (подстраивается под любую модификацию, можно использовать в глубоком тюнинге)
Просто считаю, что всеж на стоке просто шить на Race+ и ничего не менять... чревато для движки. По крайней мере моторесурс наверняка уменьшается. Но это только мое мнение
)
я сам за тюнинг. И видел такой тюн у Плешакова, что ого го..